wtorek, 18 lutego 2014

Rozdział 3

Następny dzień *

Oczami Rose *
Dzisiaj jest ten dzień . Dzień w którym poznam swoich idoli . Do imprezy mam jeszcze czas , więc pójdę pobiegać . Może wpadnę na kogoś z nich tak jak Julia

15 minut później *
Rose wybrała się do parku , bo tam zwykle może rozmyślać o swoich problemach . Gdy rozmyślała przez przypadek zderzyła się z pewnym chłopakiem . Tym chłopakiem okazał się Liam .
- Przepraszam - powiedział chłopak - nic ci się nie stało .
- Nie tylko trochę otarłam skórę - powiedziała dziewczyna .
- Może na przeprosiny skusisz się na kawę i ciastko ? - spytał się .
-Z miło chęcią - odpowiedziała dziewczyna .
- A przy okazji jestem Liam - powiedział chłopak .
- A ja Rose - odpowiedziała mu dziewczyna .
Wybrali się do Starbucks 'a .
- Jaką chcesz kawę ? - spytał się chłopak .
- Może być Cappucino - odpowiedziała dziewczyna .
- A ciastko ? - spytał się .
- Nie dziękuje nie jestem głodna . - odpowiedziała .
- Ok to ja zaraz przyjdę - powiedział chłopak .
Gdy brunet odszedł dziewczyna zadzwoniła do Julii.
- Hej nie mogę teraz rozmawiać bo pracuje - powiedziała Julia .
- Nie uwierzysz co się stało . Wpadłam dzisiaj na Liam'a .
- Serio. Ok . Opowiesz mi później - powiedziała - Pa .
-Pa . - powiedziała .
Po paru minutach przyszedł Liam . Okazało się że tą parę wiele łączy . Oboje kochają Toy Story . Mają podobny styl  oraz gust muzyczny .
15 minut później *
 - Słuchaj ja muszę lecieć pomóc chłopakom w przygotowywaniu imprezy . - powiedział chłopak .
- Jasne . Ja też miałam właśnie iść . - powiedziała dziewczyna .
- Nie pójdziesz dopóki mi nie dasz swojego numeru . - powiedział chłopak .
-  Nie mam go na czym napisać - odpowiedziała .
- Masz napisz na mojej ręce - powiedział chłopak podając jej rękę .
- Ok proszę - powiedziała dziewczyna .
- Dziękuje napewno zadzwonię . - powiedział brunet .- Do zobaczenia .
- Do zobaczenia - odpowiedziała mu dziewczyna .

Oczami Rose *
Niech ktoś mnie uszczypnie właśnie przed chwilą spotkałam swojego idola i dostałam od niego numer . Jednak ja też mam szczęście do chłopaków .

Godzina 16: 15
- Okej która lepsza turkusowa czy czarna . - spytała Julia.
- Czarna - odpowiedziała Rose . - A ja którą mam ubrać niebieską czy czerwoną . - spytała się .
- Niebieska . - odpowiedziała dziewczyna . - Za 10 minut wychodzimy więc lepiej się sprężajmy .
- Ok ja tylko się umaluje . I jestem gotowa . - powiedziała dziewczyna ..
Rose

Julia .
- Wow wyglądasz bosko - powiedziała Rose .
- Ty też - odpowiedziała Julia - Lepiej chodźmy bo taksówka przyjechała .
- Ok . Nie mogę się doczekać . - powiedziała Rose .
- Ja tak samo . - odpowiedziała Julia.

2 minuty później *
- Dzień dobry . Proszę na ul. Jednorożca 69 - powiedziała Rose .
- Już się robi . - odpowiedział taksówkarz .

20 minut później *
Gdy dojechali dziewczyny nie mogły uwierzyć własnym oczom , ponieważ ......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz