poniedziałek, 24 lutego 2014

Rozdział 14

Następnego dnia dziewczyny po pracy poszły kupić gazetkę . Jedna przykuła ich uwagę . Napisane było na niej czy Zayn Malik ma nową dziewczynę ? Zamieszczone było tam zdjęcie Zayn'a wychodzącego z klubu z pewną dziewczyną . Julia gdy to zobaczyła wybiegła ze sklepu a Rose za nią .
- Julka nie płacz - powiedziała Rose .
- Czy ty byś nie płakała kiedy twój chłopak by cię zdradził ? - spytała się .
- Nie wierz tym gazetką - powiedziała Julia .
- A jeśli to będzie prawda ? - spytała się
- Narazie nie wiemy o tym - powiedziała .- chodź pójdziemy do domu .
Julia wraz z Rose wrócili do domu . Julia nie mogła zapomnieć o tym poście w gazetce . Cały czas miała przed oczami zdjęcie Zayn'a z tą dziewczyną . Dziewczyna na potwierdzenie tego weszła na internet . Miała nadzieję że to kłamstwo lecz na każdej stronie o tym pisano . Julia nie mogła uwierzyć że Zayn mógł to jej zrobić . Czy ona mu się już znudziła ? Dziewczyna postanowiła że pojedzie do chłopaków . Chciała wiedzieć  ,czy on ją zdradził . Wzięła kluczyki i pojechała . Poprosiła Rose żeby została w domu . Po 15 minutach dojechała . Zaparkowała i poszła w stronę drzwi . Zadzwoniła . Otworzył jej drzwi Zayn .
- Cześć kochanie - powiedział . Chłopak chciał pocałować dziewczynę lecz dziewczyna się odsunęła .
- Cześć - powiedziała .
- Coś się stało ?- spytał się .
- Mam do ciebie pytanie . - spytała się .
- Jakie ? - powiedział .
Dziewczyna wyciągnęła gazetkę i podała ją chłopaku .
- Czy mógłbyś mi to wytłumaczyć - powiedziała .
- Ale ... ale skąd oni to mieli - powiedział .
- Czyli jednak mnie zdradziłeś - powiedziała .
- Nie - powiedział - tylko ja .... ja .....
- Co ty - powiedziała .
- Przespałem się z nią - powiedział .
- CO !!!!! - krzyknęła
- Pozwól mi to wytłumaczyć - powiedział .
- Ale co tu wyjaśniać zdradziłeś mnie i tyle !!!!- krzyknęła dziewczyna .
Kłótnie usłyszeli chłopacy . Zeszli na dół .
- Co się stało ? - spytał się Harry .
- Spytajcie się swojego kolegi - powiedziała .
Dziewczyna wybiegła z domu . Jednak Zayn ją zdradził . Dziewczyna wsiadła do auta i odjechała .

Oczami Julii *
Jak on mógł . Kochałam go a on mi zrobił coś takiego . Nie chce go znać . Niech będzie z tamtą dzi**ką skoro mu z nią jest lepiej .

10 minut później *
Gdy dziewczyna dojechała Rose na nią czekała . Gdy zobaczyła roztrzęsioną dziewczyna podbiegła do niej .
- Co się stało ? - spytała się Rose .
- Zayn mnie zdradził - powiedziała .
- Co ?! Jak to cię zdradził ? - spytała się .
- Z tamtą dziewczyną . Przespał się z nią . - powiedziała Julia .
- Zabiję go !! - krzyknęła Rose .
Do drzwi dziewczyn zadzwonił dzwonek . Rose poszła by je otworzyć . Był to Zayn .
- Rose . Mogę porozmawiać z Julią . - spytał się .
- A o czym tu rozmawiać . - powiedziała . - o tym że przespałeś się  z jakąś lafiryndą .
- To nie tak wygląda - powiedział .
- Ta jasne - powiedziała . - idź stąd .
Dziewczyna zamknęła drzwi przed oczami chłopaka . Poszła do Julii . Dziewczyna ją teraz potrzebuję . Julia siedziała na łóżku . Była cała zapłakana .
- Był to Zayn ? - spytała się Julia .
- Tak , powiedział że musi ci to wytłumaczyć . - powiedziała Rose - ale co tu wyjaśniać .

1 godzinę później *
Julia miała wiele nieodebranych wiadomości od Zayn'a . Dziewczyna nie chciała go znać ,

1 komentarz: