sobota, 22 lutego 2014

Rozdział 10

- Wiesz co te urodziny zapamiętam do końca życia - powiedziała Julia .
- Nie dziwię się - odpowiedziała Rose .
Do Rose zadzwonił telefon .
- Halo - powiedziała .
- Cześć Rose . Z tej strony Liam słuchaj moze pójdziemy razem do kina . Wyświetlają świetny film . - powiedział .
- Jasne . Z miłą chęcią - powiedziała .Następnego dnia *

Dziewczyny postanowiły że pójdą na spacer .

- To o 15 będę po ciebie .- powiedział .
- Jasne . To do zobaczenia . - powiedziała .
- Do zobaczenia . - powiedział rozłaczając telefon .
- Julka .Dzwonił Liam i zaprosił mnie do kina - powiedziała Rose .
- O czyli można powiedzieć że idziecie na randkę - spytała się Julia .
- No . Można tak powiedzieć . - powiedziała . - będzie u nas o 15 .
- To lepiej chodźmy , bo dochodzi 12 . - odpowiedziała Julia .

W domu dziewczyn *
Rose powoli przygotowała się na randkę , a Julia jej pomagała wybierać ciuchy .
- Lepiej  ubrać spódnicę czy spodnie ? - spytała się Rose .
- Spodnie - odpowiedział Julia .
Z kuchnii zaczął dzwonić telefon Julii ,
- Słuchaj zaraz przyjdę - powiedziała Julia .
Wyszła z pokoju i odebrała telefon
- Halo - powiedziała dziewczyna .
- Cześć , tutaj Zayn robisz dzisiaj coś ciekawego - spytał się .
- Nie , a co ? -spytała się .
- Może wybrałabyś się ze mną na kręgle ? - spytał się .
- Jasne - odpowiedziała .
- To o 16 będę u ciebie - odpowiedział - pa .
- Pa - powiedziała .
Gdy rozmowa się skończyła Julia , poszła do Rose .
- Kto dzwonił ? - spytała się Rose .
- Zayn zaprosił mnie na kręgle . - powiedziała Julia .
- To super przynajmniej się nie będziesz się nudzić - powiedziała Rose . - i jak wyglądam .? - spytała się .
- Bosko - odpowiedziała Julia . - zaraz Liam powinien przyjść .
Do mieszkania dziewczyn zadzwonił dzwonek .
- O to pewnie on - powiedziała Rose .  ja lecę pa .
- Pa - powiedziała Julia .
Rose podeszła do drzwi i je otworzyła . Lecz to nie był Liam tylko były chłopak Rose , Brandon .
- Cześć królewno - powiedział tuląc dziewczynę .
- Co ty tu robisz ? - spytała się Rose .
- Odwiedziłem swoją dziewczynę - powiedział .
Niestety ta całą sytuację zobaczył Liam , który wszedł do klatki .
- Jak to dziewczynę . - spytał się brunet .
- Liam to nie tak jak myślisz - powiedziała .
- A jak !!! - krzyknął za sobą , gdy wybiegał z klatki .
- Po cholerę tu przyjechałeś - krzyknęła Rose popychając przy tym chłopaka .
Dziewczyna wybiegła z klatki . Szukała Liam'a lecz go nigdzie nie było . Dziewczyna pobiegła do parku , z nadzieją że tam będzie . Był . Siedział na ławce szlochając . Dziewczyna usiadła koło niego .
- Proszę cię nie płacz - powiedziała dziewczyna .
- Jak mam nie płakać skoro on tulił osobę którą kocham - odpowiedział .
- Ty mnie kochasz ? - spytała się dziewczyna .
- Tak zakochałem się w tobie kiedy ciebie pierwszy raz zauważyłem - powiedział - lecz ty widocznie masz chłopaka .
- On jest moim byłym chłopakiem . Przyjechał do mnie bo myślał że chce do niego wrócić . - powiedziała . - poza tym ja kocham kogoś innego .
- A kogo jeśli mogę wiedzieć ? - spytał się chłopak .
- Chłopaka który siedzi koło mnie - odpowiedziała .
- Czyli ..... - powiedział , lecz nie mógł skończyć po dziewczyna złączyła ich usta w długi pocałunek .
- To czyli można powiedzieć ze jesteśmy razem ze sobą ? - powiedział brunet .
- Tak . - odpowiedziała .
- To co idziemy do kina - spytał się dziewczynie podając rękę dziewczynie .
- Tak - odpowiedziała łapiąc za rękę chłopaka .
Tymczasem gdy Rose i jej chłopak poszli do kina Zayn i Julia grali w kręgle .
- Dobra jesteś - powiedział Zayn .
- Dzięki . - odpowiedziała .

Godzinę później *
Zayn i Julia skończyli grać . Chłopak postanowił że odprowadzi ja do domu . Lecz niestety spacer się nie udał bo zaczął padać deszcz . Para zaczęła biec . Chłopak był za szybki i dziewczyna nie mogła go dogonić .Wziął dziewczynę na ręce i biegnął dalej . Po 15 minutach dobiegli do mieszkania dziewczyny i Rose .
Chłopak oparł dziewczynę o ścianę
- Dziękuje ci że mi pomogłeś - powiedziała ..
- Nie ma za co - odpowiedział .
Wpatrywali się w siebie . Nagle zaczęli się przybliżać . Byli coraz bliżej . Ich usta złączyły się w długi pocałunek . Chłopak się oderwał od dziewczyny .
- Chcesz zostać moją dziewczyną ? - spytał się .
- Tak - odpowiedziała .
Ich usta znowu się połączyły się w długi pocałunek .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ta dam . Nowy rozdział mam nadzieję że się spodobał .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz