poniedziałek, 17 lutego 2014

Rozdział 1

Oczami Julii* 

Wreszcie Wakacje a to znaczy koniec szkoły . Nie mogę się doczekać spotkania z moją przyjaciółką . Ma ona dla mnie jakąś niespodziankę . Po 15 minutach byłam gotowa. . Przed spotkaniem poszłam kupić 
Ubranie Jullii
drożdżówkę bo jak zwykle nie zjadłam śniadania . Pewnie myślicie gdzie moi rodzice . Gdy miałam 7 lat zginęli w wypadku samochodowym . Po tym zdarzeniu moja babcia się mną opiekowała . Niestety parę miesięcy temu umarła na raka . Teraz nie mam nikogo . Naszczęście Rose jest przy mnie . Wynajmuję teraz mieszkanie w centrum Londynu . Jest mi trudno bo z mojej pensji nie da się cieszyć , ale mniejsza o to lecę na spotkanie bo Rose pewnie nie może się doczekać . 

Oczami Rose * 

Godzina 12 a jej nadal nie ma . Taka jest właśnie Julia . Nie wytrzymam . Muszę powiedzieć jej o tej niespodziance . 

15 minut później * 

J : Więc jaka to niespodzianka ? 
R : Zamknij oczy 
J: Mam się bać O.o 
R : No zamykaj !!!!
J:  No dobra nie krzycz tylko :\
Z torebki Rose wyciągnęła 2 bilety na koncert One Direction . Dziewczyny marzyły by iść na ich koncert od lat . Dzięki Rose ich marzenie się spełni 
R:: Ok możesz otworzyć :D
J : Nie nie mogę uwierzyć . Uszczypnij mnie bo to chyba sen . Jakim cudem je kupiłaś przecież bilety były już dawno wyprzedane ?! 
R: Ma się te swoje sposoby :D 
J: Kiedy będzie koncert ? 
R: 3 sierpnia 
J: O matko czyli ...
R: Tak w twoje urodziny .
J: Jesteś najlepszą przyjaciółką na świecie 
R: Wiem . A poza tym mamy miejsca w 1 rzędzie . 
J: Jak ci się ja odwdzięczę . 
R : Niczym . Okej kto 1 pod budką z lodami ten płaci . 
2 min później *

J: To nie fair bo ty zawsze wygrywasz .
R : Wiesz mistrz jest tylko jeden .
J : Idź zajmij miejsce a ja idę po lody .

Idąc Julia nie zauważyła chłopaka , który wpadł przez przypadek na nią . Gdy dziewczyna zobaczyła kto to nie mogła uwierzyć własnym oczom . Tym chłopakiem był ....


2 komentarze:

  1. Wiesz powiem ci, że fajnie zaczęłaś, tylko uważam, że lepiej wyszło by bez emotikon i gdybyś bardziej rozwijała wypowiedzi. Pisz dłuższe rozdziały.
    Mam nadzieję, że weźmiesz sobie moje rady do serca i wypróbujesz moje metody :)
    -
    http://you-and-i-fanfiction.blogspot.com/
    -
    Pozdrawiam! Xx
    / Haz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne napisałaś. Miło się czyta ;3 Tylko lepiej by było jeżeli byś pisała bez emotikonów xD A poza tym to to świetne :*

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń